Zpěvačka LP s novým albem Lost on You boduje napříč Evropou

12. BŘEZNA 2017    •    ADAM BĚLUNEK    •    2 KOMENTÁŘŮ

Americká zpěvačka a písničkářka Laura Pergolizzi s uměleckým pseudonymem LP za sebou má již bohatou hudební historii. V Evropě ale boduje až svým nejnovějším albem Lost on You a především stejnojmenným singlem, který tuto interpretku vystřelil na špičky evropských hitparád.

Datum vydání: 9. prosince 2016
Délka: 37:05
Skladby: Muddy Waters, No Witness, Lost on You, Up Against Me, Tightrope, Other People, Into the Wild, Strange, Death Valley, You Want It All

Pro začátek je nutno zmínit, že LP za sebou má již čtyři plnohodnotná studiová alba i skladatelskou spolupráci s hvězdami, jako je Rihanna, Cher nebo Backstreet Boys. Ve věku 35 let se jedná o vyzrálou zpěvačku s hlasem ostrým jako břitva.

Písničky na albu Lost on You jsou velmi různorodé především po instrumentační stránce. Často slyšíme propracované doprovodné vokály, které v některých skladbách hrají velkou roli. Rytmiku drží pohromadě bicí, ať už v elektronické nebo klasické podobě. Kytara v mnoha zvukových pláštích zase často určuje harmonii skladeb, někdy ji ovšem střídá piano.

Celkově zní album převážně popově s určitými prvky indie, folku i elektroniky. Některé písně jsou vyložené pohodovky, jiné zase mají větší náboj a dynamiku. Jednou z těch pohodovějších je například song s názvem Other People, který hned ze startu doslova chytne uši melodickým hvízdáním a následně pokračuje omračujícím zpěvem i řemeslně kvalitní textařinou: "No more song, no more dance, no dance floor. We left if to all to chance, no encore."

Další z písní s hitovým potenciálem je i song s názvem Strange. Ten upoutá mimo jiné i bohatými doprovodnými vokály, které dodávají jedinečnou atmosféru. Zmínit musíme i hitovku Lost on You, v které je opět vidět, jak LP pracuje s atmosférou své hudby. V průběhu skladby můžeme slyšet vlčí vytí i zvuky podobné ptačímu zpěvu. Celý song provází elektrická i akustická kytara a závěr opět patří brilantním vokálům.